اولین پست در شبکه های اجتماعی – پشت صحنه عکاسی در ایستگاه قطار

 

خوب رسیدیم به اولین پست چقدر سخته شروع کردن ! مطمئن هستم از این به بعد روال خواهد بود. خیلی سریع و کوتاه توضیح میدم برای این لوکیشن رفتیم ?”بونه کوه” یک ده نزدیک گرمسار تا از به اصطلاح قبرستان قطار ها استفاده کنیم. خیلی لوکیشن باحالی بود پیشنهاد می کنم حتما برید خیلی جالبه دیگه بقیه اش رو ببینید و حتما نظر بدید. راستی داستان این لوکیشن تموم نشده و چند تا عکس از این لوکیشن رو انتخاب میکنم و براتون ادیت میکنم به همراه آموزش. ✅از دفعه‌ی بعد هم کنار عکاسی با دوربین حرفه ای با موبایل در همان لوکیشن عکاسی میکنم که شما فکر نکنید فقط با دوربین حرفه‌ای میشه عکاسی رو شروع کرد? در خصوص دوربینی که استفاده کردم حرفی توش نیست ولی لنز خیلی حرفه‌ ها برای گفتن وجود داره و بین علما شدید اختلاف وجود داره ولی در خصوص این فاصله کانونی هشتاد و پنج میلیمتر میشه به جرأت گفت ایدآل برای عکاسی چهره هست.

فاصله کانونی چیست؟؟؟ فاصله ای بین مرکز نوری (optical center) و حسگر دوربین (image sensor) است، در زمانی که لنز روی بی نهایت فوکوس است.

بابا بیخیال این تعریف ها رو اصلا توجه نکنید همونطور که تو پست قبلی گفتم عکس خوب ببینید و حتما تنظیمات اون عکس رو بررسی کنید فاصله کانونی اون عکسی که از نظرت خوبه رو خاطرت باشه همین… خود به خود اون ژانری که مورد علاقت هست و عکس های خوب ازش دیدی میبینی که چه لنز های استفاده کردن و رو چه فاصله کانونی ست کردن. دیگه بعدش ادیت عکس هست که باهم یادش میگیریم تو همین پیج ارادت ??

 

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *